  • Data: 2018-01-07 21:05:47
    Temat: Re: jaki wybrać DSP ?
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2018 o 03:52, sundayman pisze:

    > A może "po pałam" - czyli MCU z wbudowanym DSP ? Ma to sens ?

    Wydaje mi się że zaczynasz od d... strony. Jeśli masz próbki sygnału,
    który masz wykrywać to zacznij od prób z obróbką na PC, oszacuj
    potrzebną moc obliczeniową i dopiero szukaj procka. Pewnie na tym etapie
    nawet nie wiesz czy wystarczy ci stały przecinek, czy potrzebujesz floatów.
    Może się okazać, że z obróbką poradzi sobie zwykły ARM (wyższe modele
    też mają instrukcje charakterystyczne dla DSP).