  • Data: 2018-01-11 10:46:34
    Temat: Re: jaki wybrać DSP ?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman wrote:

    > Z QFN problemu nie mam , już stosowałem. Ale BGA na razie się boję :)

    Z BGA problem jest z płytkarnią. QFN w większości przypadków obskoczysz
    płytką dwustronną, a to Ci zrobi każdy. Czterowarstwowe robi chyba tylko
    Technoservice (ale prototypy wychodzą słono, bo traktują je jako
    zamówienia produkcyjne), a w BGA osiem warstw nie jest niczym dziwnym.
    Cała nadzieja w Chińczykach, bo na polskie firmy tej sprawie nie liczę.
    W małych seriach rozsądnie wychodzi więc użyć modułów, np. takich:

    https://www.enclustra.com/en/products/system-on-chip
    -modules/mars-zx3/

    Reszta płytki może być dwuwarstwowa. Trenz też ma sporo ciekawych
    konstrukcji, m.in. to:

    https://shop.trenz-electronic.de/en/TE0722-02-07S-1C
    -DIPFORTy1-Soft-Propeller-mit-Xilinx-Z-7007S-Single-
    core-16-MByte-Flash?c=348

    Tu już na upartego zmieścisz się na jednej warstwie, więc widmo BGA się
    odsuwa.

    Pozdrawiam, Piotr