  • Data: 2018-01-10 23:29:14
    Temat: Re: jaki wybrać DSP ?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Zbych wrote:

    > Popraw mnie jeśli się mylę, ale NEON to nie w Cortexach M-0...7, tylko
    > A-cośtam

    Jasne, ale nie ma obowiązku używania SIMDów, to jest narzędzie
    wymagające zarówno wsparcia sprzętowego, jak i, przede wszystkim,
    odpowiednich umiejętności programistycznych. Rozmawialiśmy o floatach,
    a to jest zaledwie Cortex M4. Proste SIMDy, nawiasem mówiąc, też. Więc
    w kwestie stałoprzecinkowe można w ogóle nie wchodzić bez wyraźnej potrzeby.

    > a za dwa lata się okaże
    > że nie da się kupić już tego samego modułu z prockiem a dla kilku sztuk
    > nie będziesz robił swojej płytki pod BGA/DDR.

    Za dwa lata to możesz mieć problem z kupieniem sensownego chipu w wersji
    nie-BGA. W przypadku FPGA już tak praktycznie się stało. Ja zostałem
    "zmuszony" do polubienia QFN.

    Pozdrawiam, Piotr