  • Data: 2018-01-12 12:42:34
    Temat: Re: jaki wybrać DSP ?
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2018 o 11:50, Piotr Wyderski pisze:

    > Kto nie ma? Ja czy sundayman?

    Tego nie wiem, to było twoje zdanie:

    > albo ten ARM już tam jest, bo krzem wybierasz z innych
    przyczyn, więc wyboru nie masz (Zynq ze swoimi rdzeniami
    klasy A albo PSOC5LP z rdzeniami M3);

    > Kwestionowałeś potrzebę instalowania układu z "nadmierną" mocą
    > obliczeniową, to starałem się pokazać, że nie zawsze wiąże się
    > to z większymi trudnościami od strony technicznej

    Ok, teraz rozumiem. Zajrzałem na stronę Atmela^H^H^H^H^H^H Microchipa w
    poszukiwaniu Corteksa-Ax, jest SAMA5 ale tylko BGA
    (https://www.microchip.com/design-centers/32-bit-mpu
    s/sama5/sama5-overview),
    na ARM92x nawet nie patrzę, bo nie jestem kustoszem.
    Mają coś nie BGA?