  • Data: 2005-02-08 12:50:49
    Temat: Re: jakiego providera polecacie?
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie twierdzę, że superhost jest zły. Ja tylko zwracam uwagę na
    > fakty, które mogą nie być oczywiste dla pytającego.

    Ja tylko chcialem zauwazyc, ze trzeba rozroznic firmy posiadajace kilka(nascie)
    serwerow na zachodzie od 2 szesnastolatkow z serwerem za 70$, gdzie jedyny do nich
    kontakt to telefon w Heyah, a ich umiejetnosci koncza sie na obsludze serwera przez
    myszke, uzywajac jakiegos panelu administracyjnego (cPanel/DirectAdmin/whatever).

    Przez tych drugich, wszyscy z serwerami poza granicami kraju, sa uwazani za, jak to
    okresliles,"firemki".

    Btw. ta druga grupa to faktycznie problem polskiego internetu :)

    pzdr.