  • 1. Data: 2005-01-29 10:50:33
    Temat: jakiego providera polecacie?
    Od: "MAREK M." <m...@m...spamstop.giraffe.pl>

    Witam,

    Jakiego providera moglibyscie polecic , u ktorego moglbym skorzystac z uslug
    hostingowych dla malej firmy ? Zastanawiam sie nad home.pl ,ale nie wiem,czy 600 zl
    rocznie za "business server" , to nie za duzo. Z drugiej strony od razu mialbym
    domenę za 1 zl, więc nie wiem, czy nie warto.

    Jaki jest ich poziom uslug lub , u kogo ewentualnie szukac?

    Marek

  • 2. Data: 2005-01-29 13:39:36
    Temat: Re: jakiego providera polecacie?
    Od: d...@w...sobie.to

    MAREK M. <m...@m...spamstop.giraffe.pl> wrote:
    > Witam,

    > Jaki jest ich poziom uslug lub , u kogo ewentualnie szukac?

    http://www.komrel.net

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    46. When your roommate comes in, pretend that you are on the phone,

  • 3. Data: 2005-01-30 16:51:33
    Od: "d-25" <d...@W...pl>

    www.superhost.pl

    polecam. korzystam z ich uslug od jakiegos czasu i zero problemow. bardzo
    dobre transfery, z BOK`iem zero klopotow. do zarzadzania cpanel i duzo
    bajerow za stosunkowo niska cene.

    pozdrawiam
    d25

  • 4. Data: 2005-02-08 11:25:37
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "d-25" <d...@W...pl> writes:

    > www.superhost.pl
    >
    > polecam. korzystam z ich uslug od jakiegos czasu i zero problemow. bardzo
    > dobre transfery, z BOK`iem zero klopotow. do zarzadzania cpanel i duzo
    > bajerow za stosunkowo niska cene.

    Niedawno było coś na polipie o takich firemkach wynajmujących jakiś
    komputerek za oceanem (w tym przypadku "tylko" w Holandii).

    Jacek

  • 5. Data: 2005-02-08 11:56:09
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Niedawno było coś na polipie o takich firemkach wynajmujących jakiś
    > komputerek za oceanem (w tym przypadku "tylko" w Holandii).

    W sumie ta "firemka" jest na 16 pozycji w TOP100.

    To, ze ktos dzierzawi/kolokuje maszyny poza granicami kraju, to nie znaczy od razu,
    ze jest "firemka".
    Np. KEI, Alpha, AZ - tez maja serwery na zachodzie (przy czym oczywiscie maja tez
    serwery w Polsce) - ich tez nazwiesz "firemkami"?

    pzdr.

    ps. nie jestem w zaden sposob zwiazany z superhost.

  • 6. Data: 2005-02-08 12:18:09
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com> writes:

> [...]
    > Np. KEI, Alpha, AZ - tez maja serwery na zachodzie (przy czym oczywiscie maja tez
    serwery w Polsce) - ich tez nazwiesz "firemkami"?

    Ja nie twierdzę, że superhost jest zły. Ja tylko zwracam uwagę na
    fakty, które mogą nie być oczywiste dla pytającego.

    Jacek

  • 7. Data: 2005-02-08 12:50:49
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Ja nie twierdzę, że superhost jest zły. Ja tylko zwracam uwagę na
    > fakty, które mogą nie być oczywiste dla pytającego.

    Ja tylko chcialem zauwazyc, ze trzeba rozroznic firmy posiadajace kilka(nascie)
    serwerow na zachodzie od 2 szesnastolatkow z serwerem za 70$, gdzie jedyny do nich
    kontakt to telefon w Heyah, a ich umiejetnosci koncza sie na obsludze serwera przez
    myszke, uzywajac jakiegos panelu administracyjnego (cPanel/DirectAdmin/whatever).

    Przez tych drugich, wszyscy z serwerami poza granicami kraju, sa uwazani za, jak to
    okresliles,"firemki".

    Btw. ta druga grupa to faktycznie problem polskiego internetu :)

    pzdr.

  • 8. Data: 2005-02-09 09:29:04
    Od: "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl>

    Jak milo polecac samego siebie - to chyba wrodzona skromnosc :)))))

  • 9. Data: 2005-02-09 10:40:58
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Olszewski Konrad [Etop] <k...@e...pl> w
    artykule <news:cucl4t$1ek$1@opal.futuro.pl> pisze:

    > Jak milo polecac samego siebie - to chyba wrodzona skromnosc :)))))

    Wrodzona skromność to stosowanie się do netykiety (cytowanie, kodowanie)
    bez wezwania ;-P

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 10. Data: 2005-02-09 10:44:41
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Olszewski Konrad [Etop]" <k...@e...pl> writes:

    > Jak milo polecac samego siebie - to chyba wrodzona skromnosc :)))))

    W sumie mogliby się umówić z np. homenetem, że będą za każdym razem polecać się
    nawzajem. :-)

    Jacek