    Subject: Re: jazda po łuku
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Mon, 23 May 2016 00:04:51 +0200

    W dniu 2016-05-22 o 22:59, Tomasz Pyra pisze:

    > Plac manewrowy na egzaminie to abecadło.
    > Kursant na kilka-kilkanaście godzin na kursie żeby opanować kilka banalnych
    > i sformalizowanych manewrów.

    Tak jest.
    Kiedy ja się uczyłem jeździć, mój starszy brat powiedział instruktorom,
    żeby mnie nauczyli "ósemki do tyłu kręcić z zamkniętymi oczami". Kląłem
    w żywy kamień, bo chciałem jeździć, a tu przez cały kurs pojeździłem
    niewiele, cały czas plac. Po Warszawie przejechałem się zaledwie kilka razy.
    Ale to zaprocentowało. Najważniejsze jest wykonywanie wszelkich
    czynności machinalnie, bez zastanowienia. Samochód przecież się nie
    przewraca, jechać do przodu to żadna filozofia a do prawidłowego
    poruszania się po drogach wystarczy znajomość zasad ruchu.
    Jeszcze jedno, dość istotna sprawa:
    ja się uczyłem kodeksu, a nie testów. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl