  • 1. Data: 2011-05-10 18:01:23
    Temat: jeansy a kolana
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Gorąco, a ja glównie po mieście ganiam (jak już dojadę 20km prostą), więc znanbyłem
    motojeansy. No i pytanie - czy ochraniacze dostatecznie chronią kolana przed
    przewianiem, czy jeszcze czymś docieplić? Dziś nie miałem poczucia, że przewiewa, ale
    kto wie.

    --
    Pozdrawiam!
    Andrzej Mielecki

  • 2. Data: 2011-05-10 18:05:27
    Temat: Re: jeansy a kolana
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 May 2011 20:01:23 +0200 osobnik zwany Andrzej
    wystukał:

> [...]
    > chronią kolana przed przewianiem, czy jeszcze czymś docieplić? Dziś nie
    > miałem poczucia, że przewiewa, ale kto wie.

    zależy jakie.
    Jeżdżę 3 sezon w Motto i jest OK.
    Nic nie przewiewa, a zdarzało się jeździć i w deszczu.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2011-05-10 18:23:25
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    > Dnia pięknego Tue, 10 May 2011 20:01:23 +0200 osobnik zwany Andrzej
    > wystukał:

    > zależy jakie.
    > Jeżdżę 3 sezon w Motto i jest OK.

    ja toże motto na moto :)

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 4. Data: 2011-05-10 19:25:59
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-05-10 20:01, Andrzej pisze:
> [...]
    przewianiem, czy jeszcze czymś docieplić? Dziś nie miałem poczucia, że przewiewa, ale

    Heh, a ja kombinowałem w drugą stronę, bo mi się kolano poci pod tym
    ochraniaczem :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 5. Data: 2011-05-11 08:52:54
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dnia pięknego Tue, 10 May 2011 20:01:23 +0200 osobnik zwany Andrzej
    > wystukał:

    Bardzo dobra rzecz na jeansy - polecam:
    http://allegro.pl/kobi-ocieplacze-kolan-nakolanniki-
    uniwersalne-i1583367327.html

    erg

  • 6. Data: 2011-05-11 10:46:43
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <s...@w...pl> napisał

    > znanbyłem motojeansy. No i pytanie - czy ochraniacze dostatecznie
    > chronią kolana przed przewianiem, czy jeszcze czymś docieplić?

    Nie przejmuj sie. Reumatyzm i tak zrobi swoje :/
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 7. Data: 2011-05-11 13:40:19
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Heh, a ja kombinowałem w drugą stronę, bo mi się kolano poci pod tym
    > ochraniaczem :)

    Dokup sobie ochraniacze elastomerowe D3O. Maja dziurki :P

    --
    OGONek~

  • 8. Data: 2011-05-11 18:51:10
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 11.05.2011 10:52, erg pisze:
    > Bardzo dobra rzecz na jeansy - polecam:
    > http://allegro.pl/kobi-ocieplacze-kolan-nakolanniki-
    uniwersalne-i1583367327.html

    Może na jeansy dobra, ale na kolana słaba. Mogę wysłać moje po ~kosztach
    wysyłki, jak tylko je gdzieś znajdę.

  • 9. Data: 2011-05-11 22:25:15
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "nalesnik" <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał w wiadomości
    uniwersalne-i1583367327.html

    > Może na jeansy dobra, ale na kolana słaba. Mogę wysłać moje po ~kosztach
    > wysyłki, jak tylko je gdzieś znajdę.

    Napisz cos wiecej prosze bo tak ciekawie zaczales.
    O tych jeansach of course.

    erg