eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajedna bateria Typu Baby ma pojemnosc 8000 mAh, to ile maja pojemnosci › Re: jedna bateria Typu Baby ma pojemnosc 8000 mAh, to ile maja pojemnosci
    Subject: Re: jedna bateria Typu Baby ma pojemnosc 8000 mAh, to ile maja pojemnosci
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Fri, 23 Jun 2017 12:11:38 +0200

    W dniu 2017-06-23 o 11:48, Janusz pisze:

    > Może jednak Ty się wróć do szkoły i naucz co znaczą przedrostki
    > jednostek typu
    > k,m itd i po co się je stosuje.
    > Bo to co napisałeś to jak na razie bełkot gmibazy.

    Ja, w przeciwieństwie do niektórych tu piszących, wiem co to i kiedy się
    stosuje k,m itd.
    Jeśli nie jesteś nieukiem, to bez problemu wskażesz mi coś na poparcie
    twojego stwierdzenia o moim bełkocie gimbazy.
    W przeciwnym wypadku udowodnisz tylko swój niedorozwój umysłowy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/