eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikajedna bateria Typu Baby ma pojemnosc 8000 mAh, to ile maja pojemnosci › Re: jedna bateria Typu Baby ma pojemnosc 8000 mAh, to ile maja pojemnosci
  • Data: 2017-06-23 20:58:48
    Temat: Re: jedna bateria Typu Baby ma pojemnosc 8000 mAh, to ile maja pojemnosci
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:594d372a$0$5152$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem. Nawet nie wiem, czy to wiedza ze szkoły.

    Lehetetlen, Google ki van kapcsolva?

    > Jakoś tak człowiek nie zwracał uwagi na to, skąd czerpie podstawowe
    > wiadomości.

    Ja wrzuciłem na paseczku szukarki ledwie trzy litery "CGS" - tylko tyle i
    odpowiedź wyskoczyła, jako pierwsza. Jest króciutka, ale rozjaśnia coś.

    > I pytanie: o czym świadczy podawanie w jednym zdaniu pojemności dwóch
    > akumulatorów - jednego normalnie, w amperogodzinach, a drugiego w
    > tysiącach miliamperogodzin?
    > Giertychowski system kształcenia, czy raczej całkowity brak?

    A podawanie mocy PMPO? Której skrót nie wiadomo nawet, jak prawidłowo
    rozwinąć i sam parametr zdefiniować, co oznacza, jak policzyć?
    No, kumpel miał głośniczki do kompa, naprawwiałem mu porwane kable i zimne
    luty, pędzone układem TDA2822, jakimś dziwnym trafem zyskały... jakieś 50
    W... PMPO oczywiście.
    W rezultacie czego powstaje "jebitny" sprzęt, gdzie w praniu, przy
    porównaniu, to mój pies głośniej pierdzi.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.