  • Data: 2019-11-05 03:43:17
    Temat: Re: jest tu ktoś ?...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapominałem jeszcze napisać o największej wadzie jakim jest mały zakres
    > ruchu osi Z który wynosi 10mm. Jak odejmiesz grubość PCB to zostaje
    > jakieś 4mm z małym marginesem na wysokość elementów które maszyna może

    Hmm, no to nie jest za dużo. To może być faktycznie problem czasem.
    Akurat na razie nie mam elektrolitów SMD, ale zawsze może się przecież
    zdarzyć.

    > rozdzielczość obu kamer. Nie ma opcji automatycznego znajdywania punktów
    > referencyjnych - każdą PCB kalibrujesz ręcznie.

    Mówisz o fiducialach ? Że trzeba precyzyjnie układać płyteczkę, bo nie
    trafi ? Czy o czymś innym ?

    No bo jak nie potrafi czytać fiduciali to mówiąc oględnie chujnia z
    grzybnią. Myślałem, że to działa w tym gadżecie.

    Ale coś podobnego piszą tutaj :
    https://github.com/sparkfunX/Desktop-PickAndPlace-CH
    MT36VA/issues/22

    Niedobrze. To psuje mocno całą zabawę.