    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: kabelkologia
    Date: Tue, 28 Feb 2017 23:58:25 +0100
    <o8uc3t$a8m$1@node2.news.atman.pl> <o8usjo$80t$1@node1.news.atman.pl>
    <o8uvcs$anr$1@node1.news.atman.pl> <o8v3ve$fbj$1@node1.news.atman.pl>
    <o8v527$3c6$1@node2.news.atman.pl>
    <58b3f681$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <o91so8$p6v$1@node2.news.atman.pl>
    <58b47f6f$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <o920tn$f12$1@node1.news.atman.pl> <o92a5s$2rh$1@usenet.news.interia.pl>
    <o94fj5$jc$1@node1.news.atman.pl>

    > Obecnie nie. Mój imax ma uszkodzony port szeregowy w cpu. Kiedyś działał
    > na WinXP ale nie używałem tego jakoś często. Potem był Wypadek.
    >
    > Do logowania pradu/napięcia mam dokładny (w porównaniu z imax) multimetr
    > przerobiony na bluetooth.

    Mam stareńkiego już, ale nadal działającego Metexa M-3860D ze złączem
    RS232. Działa nawet na Win10 :)

    > No właśnie mi się udało tylko na Viście. Autora tego softu który

    Na Vistę mam alergię ;)
    Ale spróbuję - mam sporo jeszcze niewykorzystanych licencji.

    > odpaliłem miałem ochotę powiesić na drzewie. Straciłem 2 dni na omijanie
    > GPFów. Mam nadzieje że go nigdzie nie zatudnią jako programistę.

    Dekompilacja idzie. Jakiś Visual, chyba z rodziny C.

    > Tego jest chyba z 10 wersji :D Ostatnie maja w środku procesory 8051 :D
    > albo 6502 :) Dlatego warto zapolować na jak najstraszy model z jak

    HGW co tam jest. Ale wyobklejany hologramami autentyczności, dodatkowo
    jakaś karta czy książeczka z indywidualnym kodem do sprawdzania
    autentyczności.

    > najniższą mocą - istnieje szansa na trafienie z AVR który łatwo
    > zaprogramować chealicharger.

    Kupowałem go w 2015/10, tu:

    https://sklep.skyrc.pl/pl/p/Oryginalna-ladowarka-Sky
    RC-iMAX-B6AC-V2/186

    > W moim wymienione sa niektore rezystory na dokładniejsze i skalibrowany
    > jest. Od roku trzyma parametry lepiej niż 1%.

    On u mnie w zasadzie nie zarabia. Robi za tester i ładowarkę
    akumulatorów do kas czy drukarek fiskalnych oraz innego sprzętu, który
    się trafi.
    Jeszcze muszę kupić wtyczkę i zrobić kable do balansera i mogę
    potestować stare akumulatory laptopowe, których mam kilka. Tylko jeszcze
    kupię malutką "palcową" szlifierkę, która będzie robić za przecinarkę
    obudów.

    Do takich celów nie potrzebuję dużej dokładności.

    > Miejsce nie ma znaczenia, o wagę chodzi i prostotę wykonania. A płaskich
    > ogniw milion typów i każde inne.

    Zgadza się. Cylindry w rozmiarze 18x65 są jednak najpopularniejsze.

    Się mi przypomniało:
    Z czasów fotografowania jeszcze Zenitem mam kieszonkową przetwornicę
    220V na bodajże 3 lub 4 szt. R20 do lamp błyskowych. Działa :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam