    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: kablowka analogowa i DVB-T
    Date: Thu, 04 Aug 2011 10:59:54 +0200

    W dniu 04.08.2011 10:44, tokaj pisze:
    > Mam pytanie - zapewne nieco laickie...
    >
    > W domu mam dwa telewizory i mam wpieta do nich kablowke analogowa z UPC
    > (poprzez trojnik).
    > W moim regionie w ofercie naziemnej TV cyfrowej jest TVP Historia ktorej nie
    > ma w pakiecie analogowym UPC.
    > Chcialbym postawic na budynku antene i podlaczyc ja jakos do kabla z
    > sygnalem z UPC abym mogl odbierac sygnal z naziemnej naprzemian z UPC bez
    > koniecznosci zmieniania kabla za kazdym razem.
    > Czy ktos moze mi doradzic czy to w ogole jest mozliwe a jesli tak to co
    > powinienem kupic aby wykonac takie polaczenie?

    można spiąć dwa sygnały spliterem i wejść jednym kablem do tv.
    wszystko jednak zależy jak szerokie pasmo zajmuje kablówka i czy kanały
    z kablówki nie nakładają się na te z naziemnej.
    można też dokupić taki odbiornik dvb-t i podłączyć go niezależnie:
    http://allegro.pl/tuner-dvb-t-msd-dekoder-mpeg4-h-26
    4-pvr-hit2011-i1735190761.html