  • Data: 2019-01-21 14:55:37
    Temat: Re: kamera rejestrator
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-21 10:16, p...@g...com wrote:

    > 1 weryfikacja predkosci np upierdliwy policjant ktory jest na 1000% pewien ze
    przekroczyles limit po uslyszeniu: wszystko sie nagralo moze obejrzymy ?zazwyczaj
    odpusci

    to akurat moze byc bron obosieczna ;). Albo policjant powie "moje
    urzadzenie ma legalizacje, a panskie jaka ma wiarygodnosc?"

    W bardzo spornych przypadkach i gdy bedzie trzeba, i tak da sie wyliczyc
    faktyczna predkosc z nagranego materialu.

    > 2 szybsza lokalizacja potrzebnego nagrania, czasami na yt widac jak nagrywajacy
    szarpie kamerke aby zablokowac nagranie ale jesli masz duza karte pamieci po prostu
    musisz mniej wiecej wiedziec gdzie to bylo i spokojnie jedziesz dalej

    To chyba nie robi roznicy - kliknac aby nie zostalo skasowane i tak
    trzeba bo jak zapomnisz to sie koniec koncow nadpisze nowym materialem.
    A znalezc wsrod nagran na karcie zapisane zdarzenie to nie jest wielka
    filozofia.

    --

    memento lorem ipsum