  • 41. Data: 2017-08-09 10:35:58
    Temat: Re: kamera/rejestrator w lusterku?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-09 o 09:56, Miroo pisze:

    > Chłopaki, a nie możecie po prostu zamieszkać razem?
    > Widać, że między Wami jest jakaś chemia :)

    Pszemol myli icecream z blowjob i na tym etapie też się nie możemy
    dogadać :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 42. Data: 2017-08-09 10:42:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-05 o 14:06, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A wiesz, że Amerykanie mówią "hammer" tylko na żelazny
    > młotek? A na gumowy lub drewniany młotek mówią "mallet"?
    >
    > Mallet to jest zresztą nazwa też na młotek używany do krokieta.
    > Nie takiego krokieta co się je popijając czerwonym barszczem
    > tylko gry w krokieta :-)
    >
    > Czy w języku polskim nie ma podobnego odróżnienia młotków?

    Jest: młotek żelazny (stalowy), młotek miedziany, młotek gumowy.
    T.

  • 43. Data: 2017-08-09 10:44:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > No tak, ale używa się drewnianych młotków w warsztacie
    > tam gdzie chcesz coś wbić a nie chcesz tego zniekształcić.
    > Te drewniane młotki teraz wyewoluowały w młotki gumowe :-)
    > Powinny mieć chyba inną nazwę "fachową" niż młotki żelazne,
    > które też są zupełnie różne, w różnych kształtach do różnych funkcji.

    Nie do końca - młotki drewniane są używane w stolarstwie - gumowe mają
    za miękką powierzchnię, a stalowe są czasem zbyt twarde żeby pobijać
    dłuto przy precyzyjnej robocie.
    T.

  • 44. Data: 2017-08-09 14:27:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message

    > Dla nieklikających w linki - zobaczcie czego Pszemol nie jest w stanie
    > przeczytać:
    >
    > Nazwa marki: discountHEH
    >
    > Typ artykułu: Samochód dvr
    >
    > Interfejs: Av-out, Usb2.0, Micro sd/tf
    >
    > Język menu: Chiński (uproszczony),Rosyjski,Włoski,Chiński
    > (tradycyjny),Francuski,Japoński,Rosja,Angielski,Kore
    ański

> [...]
    >
    > Pikseli: 500 mega
    >
    > Wymagane reding prędkość karty pamięci: Klasa 4
    >
    > Ekran stosunek: 16:9
    >
    > Rozdzielczość kamery: 1920x1080
    >
    > Max pamięć zewnętrzna: 32g
    >
    > Klatek na sekundę: 30
    >
    > Żywotność baterii: /
    >
    > Ekran dotykowy: Nie
    >
    > Producent chipsetu: /
    >
    > Rozmiar wyświetlacza: 4
    >
    > model: CAR0318
    >
    > Opis produktu
    >
    > rozmiar około: 30.5*8.5*0.9 cm
    >

    > Faktycznie, nie da się tego czytać! :D
    > Oops, zapomniałem dać kilku wykrzykników...

    No... najlepsza jest w ogóle nazwa tego co kupujesz:

    "Gorący Samochodów Tylne Lusterko wsteczne Monitor Lcd monitor Kamery CCD
    Cofania Wideo Auto Assistance Parking LED Night Vision 30*8*1 cm"

    Może Ty jesteś do dziadostwa przyzwyczajony, proszę bardzo.

  • 45. Data: 2017-08-09 14:28:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > Nie do końca - młotki drewniane są używane w stolarstwie - gumowe mają za
    > miękką powierzchnię, a stalowe są czasem zbyt twarde żeby pobijać dłuto
    > przy precyzyjnej robocie.

    A, no widzisz - nie znam się, rzeźbiarzem nie jestem :-)
    Ale nazwy nie mają innej? Nie mówi się na nie jakoś "pobijak" czy inaczej?

  • 46. Data: 2017-08-09 14:29:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > Jest: młotek żelazny (stalowy), młotek miedziany, młotek gumowy.

    A jednak jest inna nazwa - przypomniało mi się: pobijaki!
    https://dluta.pl/pobijanie/pobijaki/

  • 47. Data: 2017-08-09 14:40:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 14:27, Pszemol pisze:

    > "Gorący Samochodów Tylne Lusterko wsteczne Monitor Lcd monitor Kamery
    > CCD Cofania Wideo Auto Assistance Parking LED Night Vision 30*8*1 cm"
    >
    > Może Ty jesteś do dziadostwa przyzwyczajony, proszę bardzo.

    Pewnie masz rację - "Hot Car" powinni tłumaczyć zupełnie inaczej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 48. Data: 2017-08-09 14:44:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-09 o 14:29, Pszemol pisze:
    > "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > A jednak jest inna nazwa - przypomniało mi się: pobijaki!
    > https://dluta.pl/pobijanie/pobijaki/

    Czujnik, Juzek, Mieciu, faszlik, perlik,kłopetek, kładziwko lub ajzol :)

    Pewnie coś jeszcze w necie znajdziesz ale ty masz chyba jeden port 119
    otwarty więc chyba nie znajdziesz :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 49. Data: 2017-08-09 16:37:08
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 14:29, Pszemol pisze:
    > "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > A jednak jest inna nazwa - przypomniało mi się: pobijaki!
    > https://dluta.pl/pobijanie/pobijaki/

    Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że u nas jeździ mało ciężarówek - bo
    większość to ciągniki siodłowe :-)
    T.

  • 50. Data: 2017-08-09 18:34:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-09 o 14:40, Akarm pisze:

    > Pewnie masz rację - "Hot Car" powinni tłumaczyć zupełnie inaczej.

    Pussy Wagon :)

    --
    LordBluzg(R)