  • Data: 2015-03-23 21:17:09
    Temat: Re: "kamera szpiegowska 9V"
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cześć.
    >
    > Robie z dzieciakami robota i potrzebowałbym zamontować na nim kamerę o
    > kiepskiej jakości, nadającą od razu w starym paśmie analogowym (mam
    > ręczny telewizorek ktory nada się w sam raz).
    >
    > Kiedys nazwyano to kamerami szpiegowskimi i były zasilane z 6F22.
    > Niestety siedze od godziny na allegro i gdzieś wszystkie wymiotło. O ile
    > pamiętam cena była troche powyżej 50zł a na pewno mniej niż 100zł.
    >
    > Ktoś może mnie nakierować, może złe słowa kluczowe stosuje?
    > Najwazniejsze żeby była z nadajnikiem abym wykorzystał telewizorek ręczny.

> [...]

    Chyba to zły pomysł nadawać obecnie analogowo w eter.

    Wprawdzie są jeszcze dostępne za kilkadziesiąt zł. urządzenia
    hasła to:
    modulator antenowy
    modulator TV

    Jednak trzeba by sygnał jeszcze wzmocnić i dopiero wysterować antenę, co
    może nie podobać się UKE.

    Są natomiast do kupienia w cenie też od kilkudziesięciu zł. komplety
    nadajnik odbiornik na 2,4GHz. lub lepiej 5,8 GHz.

    hasła to:
    transmiter TV
    video sender

    Podłączyć przecież to można do wejścia video dowolnego telewizora nawet
    cyfrowego.