  • Data: 2010-09-08 22:10:04
    Temat: Re: kamyczek do ogrodka Cavallino - KIA Ceed :-)
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-08 21:58, Agent pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i67vug$6ul$1@news.onet.pl...

    > Czyli jak mówiesz moc ta sama tylko przebieg inny? No to ciężka sprawa
    > bo ciężko tu coś kwestionować jako towar niezgodny a jednocześnie
    > pozostaje niesmak z takiego zachowania wobec klienta

    Mnie zastanawia jedno - Sławek pisał o znacznym pogorszeniu pracy w
    zakresie 1800 a 2700 obr/min. No ok. Tyle, że diesle mają z reguły
    najwyższy moment w okolicach tych 2000 obr/min - czym producenci
    najczęściej się chwalą podając konkretną wartość
    _przy_konkretnych_obrotach_.
    W tym przypadku coś się musiało zmienić i może to być podstawą do
    dochodzenia swoich racji. Dlatego - Cavallino - czekamy na wykresy przed
    modyfikacją i po.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl