    From: dizel <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: karta Play
    Date: Tue, 18 Aug 2009 18:31:11 +0200

    On Tue, 18 Aug 2009 11:02:52 +0000 (UTC), " "
    <w...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Witam
    >
    >Znalazłam jakąś starą kartę sim playa - przysłali mi kiedyś jak wchodzili na
    >rynek. Właśnie wczoraj ją doładowałem - i wszystko ok działa.
    >
    >Nie wiem jaką niestety mam na niej taryfę. Czy da się to jakoś sprawdzić?

    *111*49*1#
    Pewnie będzie to taryfa play karta (potocznie nazywana stara play
    karta)

    >Wiem że jakoś da się przejśc na taryfę Play Fresh. Jaki to kod?

    *111*33*1#

    > i czy to mi
    >się opłaca - czy bynajmniej jest to operacja bezpłatna i czy nie stracę
    >pieniędzy z konta?

    operacja jest bezpłatna , pieniędzy z konta nie stracisz przechodząc
    na fresha natomiast czy się opłaca to sobie sam policz, mi się
    bardziej opłaca stara taryfa niż fresh.