  • 1. Data: 2009-08-18 11:02:52
    Temat: karta Play
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Znalazłam jakąś starą kartę sim playa - przysłali mi kiedyś jak wchodzili na
    rynek. Właśnie wczoraj ją doładowałem - i wszystko ok działa.

    Nie wiem jaką niestety mam na niej taryfę. Czy da się to jakoś sprawdzić?

    Wiem że jakoś da się przejśc na taryfę Play Fresh. Jaki to kod? i czy to mi
    się opłaca - czy bynajmniej jest to operacja bezpłatna i czy nie stracę
    pieniędzy z konta?

    dzieki pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-18 12:06:42
    Temat: Re: karta Play
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    umiesz wysłać posta a nie umiesz użyć przeglądarki? ;) www.playmobile.pl

  • 3. Data: 2009-08-18 16:31:11
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Tue, 18 Aug 2009 11:02:52 +0000 (UTC), " "
    <w...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >rynek. Właśnie wczoraj ją doładowałem - i wszystko ok działa.
    >
    >Nie wiem jaką niestety mam na niej taryfę. Czy da się to jakoś sprawdzić?

    *111*49*1#
    Pewnie będzie to taryfa play karta (potocznie nazywana stara play
    karta)

    >Wiem że jakoś da się przejśc na taryfę Play Fresh. Jaki to kod?

    *111*33*1#

    > i czy to mi
    >się opłaca - czy bynajmniej jest to operacja bezpłatna i czy nie stracę
    >pieniędzy z konta?

    operacja jest bezpłatna , pieniędzy z konta nie stracisz przechodząc
    na fresha natomiast czy się opłaca to sobie sam policz, mi się
    bardziej opłaca stara taryfa niż fresh.