    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: karta dvb-s2
    Date: Thu, 04 Aug 2011 10:51:13 +0200

    W dniu 03.08.2011 21:47, MaRc pisze:
    > Witam
    > poszukuję jakiejs dobrej karty dvb-s2, która w stanie była by obłsużyć
    > sygnał z więcej niż jednego transpondera jednocześnie (nie wiem jak to
    > się fachowo nazywa). polecicie coś?
    >
    > a do czego mi to potrzebne. ze względu, iż nie mam technicznej
    > możliwości umieszczenia anteny na balkonie zmuszony byłem umieścić
    > takową na dachu, ale przez to długość kabla ma dobre 70m. co z tym
    > idzie, dosyć słaby sygnał, wiele kanałów nie działa, np. HBO i co ważne
    > w moim przypadku - MiniMini :), lekkie chmurki i ciemno w tv :(
> [...]

    70m kabla to jeszcze nie taka tragedia.
    wszystko zależy PRZEDE WSZYSTKIM od jakości kabla.
    nic nie piszezsz na temat anteny tzn. jaka wielkość, jaki konwerter,
    jak ustawiona.
    przy dorze ustawionej antenie i po kabłu MIEDZIANYM, powinno to działać.
    zawsze można wstawić multiswitcha i do niego podłączyć odbiorniki