  • 1. Data: 2011-08-03 19:47:37
    Temat: karta dvb-s2
    Od: MaRc <t...@g...com>

    Witam
    poszukuję jakiejs dobrej karty dvb-s2, która w stanie była by obłsużyć
    sygnał z więcej niż jednego transpondera jednocześnie (nie wiem jak to
    się fachowo nazywa). polecicie coś?

    a do czego mi to potrzebne. ze względu, iż nie mam technicznej
    możliwości umieszczenia anteny na balkonie zmuszony byłem umieścić
    takową na dachu, ale przez to długość kabla ma dobre 70m. co z tym
    idzie, dosyć słaby sygnał, wiele kanałów nie działa, np. HBO i co ważne
    w moim przypadku - MiniMini :), lekkie chmurki i ciemno w tv :(
    postanowiłem na dachu przy antenie postawić komputer (w zamknietym
    pomieszczeniu), wówczas 5m koncentryka do karty dvb-s. na nim zrobić
    sobie streaming np, multicast iptv i skrętką przesłać sobie do domu. w
    domu mam 3 telewizory więc było by fajnie. jako frontend jakieś
    terminale hdmi pod iptv. wtedy miałym problem z niedziałającymi kanałami
    z głowy a dodatkowo na każdym z tv mógłbym oglądać rózne kanały.
    --
    MaRc

  • 2. Data: 2011-08-03 20:29:45
    Temat: Re: karta dvb-s2
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MaRc" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > poszukuję jakiejs dobrej karty dvb-s2, która w stanie była by obłsużyć
    > sygnał z więcej niż jednego transpondera jednocześnie

    Musi mieć dwie głowice, więc łatwo znaleźć nie będzie.

  • 3. Data: 2011-08-03 21:06:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > terminale hdmi pod iptv. wtedy miałym problem z niedziałającymi kanałami
    > z głowy a dodatkowo na każdym z tv mógłbym oglądać rózne kanały.

    Może rozwiąż problem na drodze analogowej? Wzmacniaczem zamontowanym w
    połowie długości kabla:

    http://www.dipol.com.pl/wzmacniacz_satelitarny_20db_
    sa-001_terra_R85101.htm

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2011-08-03 21:59:13
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 03.08.2011 23:06, yabba pisze:

    > Może rozwiąż problem na drodze analogowej? Wzmacniaczem zamontowanym w
    > połowie długości kabla:

    dlaczego akurat w połowie??
    aczkolwiek zakładałem podobny wzmacniacz, ale oprócz sygnału wzmacniały
    też mi się szumy a co za tym szlo zmniejszał się snr.

    --
    MaRc

  • 5. Data: 2011-08-03 22:03:55
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 03.08.2011 22:29, Cavallino pisze:
    > Musi mieć dwie głowice, więc łatwo znaleźć nie będzie.

    znalazłem nawet z 4 :) aczkolwiek teoretycznie karta obsłuży max 4
    transpondery jednocześnie.
    ale z tego co poszukuje, widze ze szukam czegos, czego jeszcze nie ma.
    1głowica = 1transponder w tym samym czasie.

    --
    MaRc

  • 6. Data: 2011-08-04 06:00:46
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:j1cd7u$1iq$...@i...gazeta.pl,
    yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> nastukał:
    > Może rozwiąż problem na drodze analogowej? Wzmacniaczem zamontowanym w
    > połowie długości kabla:
    >
    > http://www.dipol.com.pl/wzmacniacz_satelitarny_20db_
    sa-001_terra_R85101.htm

    zdecydowanie lepiej zamontować go tuż za konwerterem

    --
    VSS

  • 7. Data: 2011-08-04 06:21:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > znalazłem nawet z 4 :) aczkolwiek teoretycznie karta obsłuży max 4
    > transpondery jednocześnie.
    > ale z tego co poszukuje, widze ze szukam czegos, czego jeszcze nie ma.
    > 1głowica = 1transponder w tym samym czasie.

    Coś mi się jawi że karta hauppage (czy jakoś tak) miała kilka tunerów.
    Ale za chińskiego boga nie pamiętam, czy były to również satelitarne, czy
    tylko dvb-t i satelitarne.

  • 8. Data: 2011-08-04 08:51:13
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 03.08.2011 21:47, MaRc pisze:
> [...]
    > terminale hdmi pod iptv. wtedy miałym problem z niedziałającymi kanałami
    > z głowy a dodatkowo na każdym z tv mógłbym oglądać rózne kanały.

    70m kabla to jeszcze nie taka tragedia.
    wszystko zależy PRZEDE WSZYSTKIM od jakości kabla.
    nic nie piszezsz na temat anteny tzn. jaka wielkość, jaki konwerter,
    jak ustawiona.
    przy dorze ustawionej antenie i po kabłu MIEDZIANYM, powinno to działać.
    zawsze można wstawić multiswitcha i do niego podłączyć odbiorniki

  • 9. Data: 2011-08-04 08:57:55
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 03.08.2011 23:06, yabba pisze:
    > Może rozwiąż problem na drodze analogowej?

    chyba najpierw spróbuje rozwiązać sprawę z talerzem i kablem.
    obecnie mam 80cm, wymienie to na 110cm.
    mam dylemat z kablem. szczerze mówiąc nie wiem, który konkretnie wybrać.
    http://www.telewizjasatelitarna.com.pl/antenowy-digi
    tal113-100m-cu-p-21.html
    http://www.telewizjasatelitarna.com.pl/antenowy-hdtv
    -100m-cu-hq-p-20.html
    http://www.dipol.com.pl/przewod_koncentryczny_75_om_
    triset-113_hf_1_13-4_8-6_8_100m__E1019_100.htm

    co to jest "halogen free"? - bo te kable sa wiele droższe.
    zastanawiam sie, czy musze wydawac setki zloty na bardzo drogi kabel czy
    powinien wystarczyc ten pierwszy z linku.

    --
    MaRc

  • 10. Data: 2011-08-04 09:11:50
    Od: MaRc <t...@g...com>

    W dniu 04.08.2011 10:51, pawell32 pisze:
    > 70m kabla to jeszcze nie taka tragedia.
    > wszystko zależy PRZEDE WSZYSTKIM od jakości kabla.
    > nic nie piszezsz na temat anteny tzn. jaka wielkość, jaki konwerter,
    > jak ustawiona.

    szukając po niecie, to instalacje na 150m kablach działają.
    obecnie mam talerz 80cm, ok. 70m kabla miedzianego (firmy nie powiem,
    podobno był dobry).
    chce to wymienić na talerz 110cm tylko mam dylemat nad kablem. napisałem
    o tym wyzej.

    --
    MaRc