  • Data: 2019-08-28 19:32:12
    Temat: Re: kasowanie RTG
    Od: mk <lp.pw@myzskm> szukaj wiadomości tego autora

    > Faktycznie dobrze ludzie powiadają, że zanim zacznie się samemu kombinować
    > dalej, dobrze jest przeczytać od początku...

    Podkręcam jasność:
    W mojej opinii, kupy nie trzyma się teoria potrzeby oddalenia lampy (za
    którą szła praktyka).
    Twoja analiza jak najbardziej mnie przekonuje.
    Jednak przez lata tak budowano aparaty RTG a nie inaczej, więc coś jest
    na rzeczy i być może jakiś jeszcze czynnik trzeba uwzględnić.

    pzdr
    mk