  • Data: 2011-08-19 21:45:28
    Temat: Re: kieszeń multimedialna Conceptronic
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > normalnie wyglada jak spam lub "artykul sponsorowany".
    nic podobnego. Pytałem na grupie, i mniej wiecej odpowiedź była taka:
    albo kupisz szajs który nie działa stabilnie, zawiesza sie, albo
    wybulisz tyle co komputer. To co napisałem jest dla potomnych, ze jednak
    da sie. Sęk w tym ze być moze to co dlamnie jest wystarczające dla
    innych moze być szajsem. ( właśnie jak sie pochwaliłem koledze ze takei
    coś kupiłem - wyśmiał mnie za niemożność odtwarzania mkv i brak HDMI.)
    > Gdziet to kupic, za ile....?
    na portalu aukcyjnym alledrogo. ja zapłaciłem 250zł za wersje z
    nagrywaniem, bez tunera niestety, ale za to z dyskiem.

    ToMasz