  • 1. Data: 2011-08-18 18:06:02
    Temat: kieszeń multimedialna Conceptronic
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Parę razy pytałem sie na grupie, jak rozwiązać odtwarzanie filmów na TV.
    Ostatecznie zdecydowałem sie na kieszeń multimedialną zwaną czasem HDD
    player. Zastanawiałem sie nad jakimś maleństwem odtwarzającym z
    pendriva, ale musiałbym trzymać filmy na kompie, przegywać na pendriva
    następnie odtwarzac.... Wybrałem kieszeń Concepronic grab and go. Duże,
    czarne ciężkie, w srodku HDD 3.5 cala 500GB. Zasilacz, 9 chinchów, usb
    do komputera, usb na pendriva. Z komputerem łączy sie przez usb,
    transfer 25MiB. Wybredne, raz że nie odtwarza niczego w rozdzielczości
    lub kodowaniu HD (za niski model) a dwa że niektóre filmy komputer
    odtwarza kieszeń albo wcale albo bez dzwieku. Może to ja sie
    rozbestwiłem, bo wystarczyło poprawić w plikach kontener, i deklaracje
    jakiego kodeka użyłem - ale taki mały zonk na początku był. Pozgrywałem
    wszystkie filmy, bajki, seriale - ma porządek w komputerze, rodzina
    zadowolona. menu urządzenia proste, napisy niemieckie. Da sie wybrać
    inny język, potrzebny w dalszych ustawieniach, ale strona tytuowa
    niemiecka. brak wentylatorków, działa cicho, świeci diodami
    nienapastliwie. odtwarza, przewija, nagrywa. właśnie - nagrywa! Taki
    jakby cyfrowy magnetowid. (Podczas nagrywania na wyjściu TV jest to samo
    co nagrywa.) Tworzy pliki zgodne z dvd(mpeg2?), które bez problemu da
    sie przenieść do kompa, pociąć, nadać zdrowe nazwy i przerzucić
    spowrotem. Ogólnie zadowolony jestem. 2 TV mają jedno urządzenie do
    odtwarzania, a komputer wolny.

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-08-19 19:52:04
    Temat: Re: kieszeń multimedialna Conceptronic
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 18 Aug 2011 20:06:02 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >sie przenieść do kompa, pociąć, nadać zdrowe nazwy i przerzucić
    >spowrotem. Ogólnie zadowolony jestem. 2 TV mają jedno urządzenie do

    normalnie wyglada jak spam lub "artykul sponsorowany".

    Gdziet to kupic, za ile....?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-08-19 21:45:28
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (...)
    > normalnie wyglada jak spam lub "artykul sponsorowany".
    nic podobnego. Pytałem na grupie, i mniej wiecej odpowiedź była taka:
    albo kupisz szajs który nie działa stabilnie, zawiesza sie, albo
    wybulisz tyle co komputer. To co napisałem jest dla potomnych, ze jednak
    da sie. Sęk w tym ze być moze to co dlamnie jest wystarczające dla
    innych moze być szajsem. ( właśnie jak sie pochwaliłem koledze ze takei
    coś kupiłem - wyśmiał mnie za niemożność odtwarzania mkv i brak HDMI.)
    > Gdziet to kupic, za ile....?
    na portalu aukcyjnym alledrogo. ja zapłaciłem 250zł za wersje z
    nagrywaniem, bez tunera niestety, ale za to z dyskiem.

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-08-22 06:17:49
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2011-08-19 23:45, ToMasz pisze:
> [...]
    > na portalu aukcyjnym alledrogo. ja zapłaciłem 250zł za wersje z
    > nagrywaniem, bez tunera niestety, ale za to z dyskiem.

    Ja miałem xtremer za ok 550 zł. Ma hdmi, 2x usb, sieć i odtwarza
    wszystko co tylko mi wpadło pod rękę, głównie mkv z napisami. Do tego
    pilot i możliwość włożenia do środka dysku 2,5". Całość nieduża u cicha,
    bo miałem wersję z radiatorem i wewnętrzny wentylator był wyłączony.

    Łukasz