  • Data: 2016-08-30 00:14:20
    Temat: Re: kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/29/2016 5:42 PM, W wrote:
    > rs wystukał, co następuje:

    > WTF?
    > Bo może zamiast głupio klikać "zarejestruj" kliknij "zaloguj" i podaj
    > istniejące dane?
    > Konto amazona mam skonfigurowane na Kindlu, kiedyś bawiłem się na dwóch
    > telefonach i komputerze i jakoś wszędzie miałem jeden adres... no magia...

    nie chodzi o konto amazona, ani login, ale email adresowy urzadzenia
    pracujacego jako kindle/amazon reader. powtarzam. kazde z *tych
    urzadzen* musi miec swoj oddzielny email, zeby dane mogly byc do niego
    dostarczone. tyle w temacie. po prostu nie rozumiesz o co pytam.

    > Tam podajesz adres e-mail, czyli to taki radosny pośrednik z przeglądarki,
    > ale Twój problem leży gdzie indziej - nie we wtyczce...

    dokladnie wiem, gdzie lezał problem i zostal on juz rozwiazany. nie
    trudz sie wiec wiecej. <rs>