  • 1. Data: 2016-08-29 18:24:40
    Temat: kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    nie wiem gdzie zapytać, wiec piszę tu. jak kto zna lepsze miejsce, gdzie
    zapytać, to niech da mi znać.

    mam kindla oryginalnego, ale tez na telefonie, tablecie, komputerze.
    każdy zarejestrowany z innym emailem, więc jeśli wysyłam sobie (przez
    wtyczkę "push to Kindle") materiały internetowe, do późniejszego
    przeczytania, to leci to na jeden adres, głownie do telefonu.

    pytanie: czy można jakoś zmajstrować, żeby materiał wysyłany w powyższy
    sposób, lądował na wszystkich urządzeniach jednocześnie, czy koniecznym
    jest wysyłanie, oddzielnie na każde urządzenie?

    z góry dzięki, za sensowne sugestie. <rs>

  • 2. Data: 2016-08-29 20:08:56
    Temat: Re: kindle na wszystkich urzadzeniach [cross]
    Od: masti <g...@t...hell>

    rs wrote:

> [...]
    > jest wysyłanie, oddzielnie na każde urządzenie?
    >
    > z góry dzięki, za sensowne sugestie. <rs>

    zrobić sobie listę wysyłkową i wysyłać naraz na wszystkie adresy. Jaki
    problem?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-08-29 20:42:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/29/2016 2:08 PM, masti wrote:

    > zrobić sobie listę wysyłkową i wysyłać naraz na wszystkie adresy. Jaki
    > problem?

    zapoznaj sie najpierw z tym jak dziala "push to kindle", bedziesz
    wiedzial jaki problem. <rs>

  • 4. Data: 2016-08-29 20:51:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Mon, 29 Aug 2016 12:24:40 -0400, rs wrote:

> [...]
    > jest wysyłanie, oddzielnie na każde urządzenie?
    >
    > z góry dzięki, za sensowne sugestie. <rs>

    Mam Kindla i aplikację nna telefonie. Wysyłam na adres Kindla i
    sam ładuje się na oba urządzenia. Nie wiem, który parametr za to
    odpowiada. Mam ustawione

    Device Synchronization (Whispersync Settings) - On

    Personal Document Archiving - Enabled

  • 5. Data: 2016-08-29 21:00:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    On Mon, 29 Aug 2016 18:51:30 +0000, jureq wrote:

    > Mam Kindla i aplikację nna telefonie. Wysyłam na adres Kindla i sam
    > ładuje się na oba urządzenia. Nie wiem, który parametr za to odpowiada.

    Drobne uzupełnienie żeby nie było nieporozumień:
    Na kindla ładuje się sam gdy tylko ma włączoną sieć,
    do aplikacji ładuje się w momencie synchronizacji czyli np.
    przy starcie aplikacji lub po wymuszeniu synchronizacji z menu.

  • 6. Data: 2016-08-29 21:06:49
    Od: W <w...@w...pl>

    rs wystukał, co następuje:

    Zarejestrować wszystko na jednym adresie/koncie?
    Na początku może się rozjechać jak nie wszędzie miałęś to samo (ale z
    powyższego wynika, że miałeś), ale to jednorazowa czynność i później będzie
    ok...

    > zapoznaj sie najpierw z tym jak dziala "push to kindle", bedziesz
    > wiedzial jaki problem. <rs>

    On mówi o stworzeniu "listy wysyłkowej", tj:
    * definiujesz sobie grupę adresów na które wysyłasz i Twój program pocztowy
    rozsyła gdzie trzeba;
    * tworzysz sobie alias na serwerze i na serwerze tworzone są kopie i
    wysyłane na wszystkie skonfigurowane adresy.

  • 7. Data: 2016-08-29 21:30:39
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/29/2016 2:51 PM, jureq wrote:

> [...]
    > odpowiada. Mam ustawione
    >
    > Device Synchronization (Whispersync Settings) - On

    dzieki za odpowiedz.
    to znaczy, ze jest to jednak mozliwe. to sprobuje w te strone.
    dopytam tylko. uzywasz to wysylania push-to-kindle, tak?
    <rs>

  • 8. Data: 2016-08-29 21:34:14
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/29/2016 3:06 PM, W wrote:
> [...]
    > Na początku może się rozjechać jak nie wszędzie miałęś to samo (ale z
    > powyższego wynika, że miałeś), ale to jednorazowa czynność i później będzie

    nie mozna. kazde urzadzenie musi miec unikalny adres. amazon nie
    przyjmie istniejacego adresu podczas rejestracji.

> [...]
    > * tworzysz sobie alias na serwerze i na serwerze tworzone są kopie i
    > wysyłane na wszystkie skonfigurowane adresy.

    dlatego mowie, zeby sie zapoznal z tym jak dziala ta wtyczka, bo ja nie
    uzywam programu pocztowego, tylko modul wysylkowy wtyczki do
    przegladarki. to jest zupelnie co innego. <rs>

  • 9. Data: 2016-08-29 21:41:14
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/29/2016 3:12 PM, marek wrote:

    > To jest kwestia zalogowania kilku urzadzen
    > na jednym koncie w
    > Amazon. Wtedy wysylanie ibooka na jedem czytnik automatycznie
    > jest synchronizowane z innymi.
    > Prosze poczytac swiatczytnikow.pl gdzie jest duzo pomocnych informacji

    to o czym piszesz, to inna sprawa. jesli kupujesz ebooka w amazonie, to
    jest on automatycznie synchronizowany ze wszystkimi urzadzeniami
    zarejestrowanymi na koncie, z ktorego zostal dokonany zakup. z tym nie
    ma problemu.

    wlasnie sprawdzilem. jesli wysylam na adres orginalnego kindla,
    rozsylane jest wszystko na inne urzadzenia (tak sie domyslam, bo mam
    przy sobie jedynie telefon z aplikacja). jesli wysylam na telefon, jest
    slane wylacznie na telefon. ale to mi w zupelnosci wystarcza. <rs>

  • 10. Data: 2016-08-29 23:42:41
    Od: W <w...@w...pl>

    rs wystukał, co następuje:

    > nie mozna. kazde urzadzenie musi miec unikalny adres. amazon nie
    > przyjmie istniejacego adresu podczas rejestracji.

    WTF?
    Bo może zamiast głupio klikać "zarejestruj" kliknij "zaloguj" i podaj
    istniejące dane?
    Konto amazona mam skonfigurowane na Kindlu, kiedyś bawiłem się na dwóch
    telefonach i komputerze i jakoś wszędzie miałem jeden adres... no magia...

    > dlatego mowie, zeby sie zapoznal z tym jak dziala ta wtyczka, bo ja nie
    > uzywam programu pocztowego, tylko modul wysylkowy wtyczki do
    > przegladarki. to jest zupelnie co innego. <rs>

    Tam podajesz adres e-mail, czyli to taki radosny pośrednik z przeglądarki,
    ale Twój problem leży gdzie indziej - nie we wtyczce...