    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: kolejna chińska myśl techniczna
    Date: Tue, 17 Mar 2015 18:43:31 +0100

    Jawi pisze:

    > http://budgetlightforum.com/node/27603
    > że się to opłaca, ładować mniejsze ogniwa w większe itd...
    > Druga sprawa, dlaczego Ci sprzedawcy mają tak mało negatywów na ebayu?
    > Hamerykanie i cały cywilizowany świat zachodni łykją wszystko co im
    > chińczyk podeśle?

    Akurat takich przypadków, to ja bym się aż tak nie czepiał. Ktoś
    potrzebuje ogniwa konkretnych rozmiarów (nie części do wlutowania,
    tylko paluszka do wetknięcia w urządzenie), na pojemność niespecjalnie
    zwraca uwagę, cena mu odpowiada, więc kupuje. Jeśli wszystko się zgadza
    z deklaracjami producenta, to dlaczego oceniać negatywnie? Nie tylko
    Chińczycy przyzwyczaili nas do kreatywnego podejścia do takich danych
    jak czas pracy na bateriach, zużycie paliwa itp. Sprzedaje się też
    plastikowe adaptery pozwalające na użycie typowych paluszków w miejsce
    tych grubasów, R20, czy jak im tam było. Pojemności ogniw tak wzrosły,
    że większe od paluszków AA przestały mieć sens. A urządzenia zostały.

    --
    Jarek