eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykombi, diesel lub gaz, bez dwumasy, fapa i innych wynalazków. › Re: kombi, diesel lub gaz, bez dwumasy, fapa i innych wynalazków.
  • Data: 2016-08-04 12:39:56
    Temat: Re: kombi, diesel lub gaz, bez dwumasy, fapa i innych wynalazków.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .08.2016 o 21:46 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    >Od paru lat obserwuję ciekawe zjawisko - Niemcy jeżdżą coraz wolniej
    >i coraz gorzej. Blokowanie lewego pasa przez Niemca to jest norma.
    >Zmiana pasa bez zerkania w lusterko - nagminne. Jeszcze 5 lat temu
    >było takich zachowań zdecydowanie mniej.

    IMO - 5 lat temu to oni zwolnili. Czyzby drogie paliwo ?
    Teraz przyspieszyli.

    Blokowanie lewego pasa ... w zaleznosci jak to rozumiec - nawet 15 lat
    widzialem scenki, ze wsystkie osobowe wloka sie lewym pasem, a prawy
    prawie pusty, wiec tiry je wyprzedzaja.
    A to dlatego, ze oni wszyscy uwazali "my chcemy te ciezarowki
    wyprzedzic", predkosc kolumny byla jaka byla, co je tam z przodu
    blokowalo nie mam pojecia - kolumna po horyzont, a predkosc tirow jak
    to tirow - ~90.
    Nie wiem czy przepis mieli, ze prawa wyprzedzic nie wolno, czy bali
    sie, ze ich do kolumny nie wpuszcza, ale tak to wygladalo.
    Musze przyznac, ze srednia predkosc tej kolumny byla jednak wieksza
    niz tirmanow i tak w perspektywie kilkunastu minut to sie te tiry
    wyprzedzalo.

    J.