  • 1. Data: 2016-07-31 13:59:38
    Temat: kombi, diesel lub gaz, bez dwumasy, fapa i innych wynalazków.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    szukam taniego auta, taniego znaczy nie bmw ani audi, z trwałym
    silnikiem, tanim w naprawie/użytkowaniu. miałem kiedyś xsarę kombi hdi,
    ale przestali je produkować. Picasso - za wysoka, za krótki dach
    -bagażnik dachowy całkowicie niefunkcjonalny. Zafira - za duża.
    nie droższe niż 25 tyś (im taniej tym lepiej), raczej nie starsze niż 10
    lat. Proszę o porady
    ToMasz

  • 2. Data: 2016-08-01 12:44:31
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 13:59, ToMasz pisze:
> [...]
    > -bagażnik dachowy całkowicie niefunkcjonalny. Zafira - za duża.
    > nie droższe niż 25 tyś (im taniej tym lepiej), raczej nie starsze niż 10

    Automaty nie mają dwumasy.
    T.

  • 3. Data: 2016-08-02 20:44:10
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 13:59, ToMasz pisze:
> [...]
    > -bagażnik dachowy całkowicie niefunkcjonalny. Zafira - za duża.
    > nie droższe niż 25 tyś (im taniej tym lepiej), raczej nie starsze niż 10

    Ford Focus II 1.6 TDCi 90 KM (2005-2011)

  • 4. Data: 2016-08-03 10:17:02
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 sierpnia 2016 20:43:54 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

    > Ford Focus II 1.6 TDCi 90 KM (2005-2011)

    Jak gaz to
    Laguna III 2 litrowa 140 KM
    Mondeo 2 litrowe 140 KM 16V
    Octavia 1,6 litra 105KM MPI

  • 5. Data: 2016-08-03 10:57:34
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > -bagażnik dachowy całkowicie niefunkcjonalny. Zafira - za duża.
    > nie droższe niż 25 tyś (im taniej tym lepiej), raczej nie starsze niż 10

    Prius. 2010 1,8.
    Autentyczne spalanie z Polski do Brukseli 3,5 litra

    Wiem że droższy ale dalej jestem w szoku.

    Ile palą te starsze? Dużo więcej?

  • 6. Data: 2016-08-03 13:54:12
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 10:57:36 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Prius. 2010 1,8.
    > Autentyczne spalanie z Polski do Brukseli 3,5 litra
    >
    > Wiem że droższy ale dalej jestem w szoku.
    >
    > Ile palą te starsze? Dużo więcej?

    Ale nawet Zachar w autocentrum mówil że to auto do miasta.
    Bo w trasie to auto pali wiecej ze względu na masę.

  • 7. Data: 2016-08-03 15:18:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >Prius. 2010 1,8.
    >Autentyczne spalanie z Polski do Brukseli 3,5 litra
    >Wiem że droższy ale dalej jestem w szoku.

    Ja tez.
    Na pewno autostrada jechales ?
    Na pewno z predkoscia co najmniej 120 ?

    I na pewno nie przegapiles jakiegos tankowania ?

    Czy moze doladowywales gdzies po drodze ?

    J.

  • 8. Data: 2016-08-03 15:27:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-03 o 15:18, J.F. pisze:
    > I na pewno nie przegapiles jakiegos tankowania ?
    >
    > Czy moze doladowywales gdzies po drodze ?

    Osobiście nie zaznałem tego zaszczytu.
    Gość z Lublina do Brukseli jeździ systematycznie.
    Nie mam powodu mu nie wierzyć.
    To jest ten mocniejszy silnik 1,8.

  • 9. Data: 2016-08-03 16:44:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03.08.2016 o 15:27, z pisze:

    > Osobiście nie zaznałem tego zaszczytu.
    > Gość z Lublina do Brukseli jeździ systematycznie.
    > Nie mam powodu mu nie wierzyć.

    Łeeeeee - wierzyć to jedno (byle w kościele a nie publicznie), ale
    sprawdzać trzeba.
    A do tego momentu nie rozsiewać niesprawdzonych plotek.

    W Top Gear testowali Priusa i palił więcej od BMW M5.
    Jadące razem z nim tą samą prędkością.

  • 10. Data: 2016-08-03 16:51:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Osobiście nie zaznałem tego zaszczytu.
    > Gość z Lublina do Brukseli jeździ systematycznie.
    > Nie mam powodu mu nie wierzyć.
    > To jest ten mocniejszy silnik 1,8.

    szczerze mówiąc to byłoby to wbrew prawom fizyki.
    Bo priusowy silnik to tylko tocznie się w mieście.
    Na autostradzie i tak jedzie cały czas na spalinowym.
    więc skąd miałyby się brać oszczędności?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?