  • Data: 2014-10-30 17:41:51
    Temat: Re: koniec mBankmobile
    Od: oon <o...@o...no> szukaj wiadomości tego autora

    Na pytanie co ze środkami na koncie dostałem coś takiego:

    "W nawiązaniu do przesłanej przez Pana wiadomości uprzejmie informuję,
    że po dniu 30.11.2014 nie będzie możliwości wykorzystania zgormadzonych
    środków na kontach.
    W związku z powyższym zwracam się z uprzejmą prośbą o wykorzystanie tych
    środków do dnia 30.11.2014.
    Po upływie w/w terminu nie będzie możliwości odzyskania środków z konta
    telefonicznego."

    Tak jakby przygotowywali się do tego od dawna. SMSy premium zablokowane.
    Brak innego sposobu odzyskania choćby części środków i tylko miesiąc na
    "wygadanie" pomimo, że nadal system twierdzi, że konto mam ważne do
    lutego. Problem zapewne dotyczy wielu osób.

    Wydaje mi się, że skoro zapłaciłem za usługę, której nie zamierzają
    realizować to zapłata im się nie należy.

    Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?