    From: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kontrolka świec żarowych - miga
    Date: Fri, 26 Oct 2012 19:48:16 +0200

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5ec0bac6-d690-49c2-bd4f-ebaf97997216@googlegrou
    ps.com...
    Cze!
    Uruchamiam samochód - Seat Cordoba 1.9 SDI 03', po chwili zapala się
    kontrolka świec żarowych, gaśnie i tak już cały czas. Pierwsze co mi
    przyszło do głowy to naturalnie coś się dzieje ze świecami lub etc, jednakże
    nic z tego nie miało miejsca samochód jeździ normalnie. Przeczesałem neta i
    piszą ludzie różne rzeczy: spadki obrotów, błędy komputera itp. Co ciekawe
    ktoś napisał, iż może być to awaria świateł STOP - myśle koleś się chyba
    naćpał bo nie widziałem związku między kontrolką świec z oświetleniem. Ku
    mojemu zdziwieniu nie mam świateł STOP'u ;)

    Co dalej? bo ni w ząb nie wiem jak się za to zabrać?
    proszę o porady co wymienić, gdzie szukać usterki? czy to kwestia wymiany
    bezpiecznika/przekaźnika, nie mam pojęcia.
    Z góry dzięki za pomoc.

    Mirosław R.

    Najpierw sprawdzić, żarówki stopów. Jeśli są ok, to pod pedałem hamulca jest
    czujnik, trzeba poprawić mu poluzowany kabelek, albo go wymienić.