    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.matematyka
    Subject: Re: kostka Rubika
    Date: Fri, 12 Feb 2016 18:43:16 +0100

    news:56be1710$0$22833$65785112@news.neostrada.pl...

    > Cos tu chyba zle napisali, albo ja nie rozumiem.
    Ja rozumiem, że nie szukali optymalnego ale jak znaleźli w mniej jak 20
    ruchów to odfajkowywali dany stan jako rozwiązywalny w mniej jak 20.

    > Szacunki jak widac okazaly sie bardzo dobre :-)
    >
    > A teraz ta sekunda to razem z analiza ukladu ... niezle przyspieszenie z
    > oryginalnych 20s bez zadnego ukladania.

    Mnie najbardziej zastanawia jakim cudem mistrzowie układali to chyba w
    kilkanaście sekund. Może to ludzie z jakimś zespołem jak ci co liczą w
    pamięci liczby z wynikami z chyba dziesiątkami (jak nie setkami) cyfr
    wyniku.
    Umiałem kiedyś to ułożyć, ale jakby mi ktoś dał kostkę w której zrobiono np.
    7 ruchów to w życiu nie byłbym w stanie wykombinować jakie to ruchy i robiąc
    moją metodą z pewnością początkowo tworzyłbym stany z których do rozwiązania
    dalej niż ze stanu początkowego.
    P.G.