  • Data: 2016-08-01 19:37:32
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-08-01 19:27, Shrek wrote:
    > Wcześniej nie dało się prawoskrętu poza rondem zrobić, a teraz okazuje
    > się, że wystarczy wziąć farbę i pędzel...

    Ze zdania które napisałem wyżej nie wynika że jest miejsce dla dwóch
    osobnych pasów. IMHO nie ma. Bo jeden z nich musiałby natychmiast (po 5
    metrach) zakończyć się.

    > A cop stoi na przeszkodzie, żeby ten prawoskręt poza rondem miał
    > pierwszeństwo, a rondo normalnie? Wydaje mi się, ze sztuczne problemy
    > tworzysz.

    Nic. Pytaj osoby która stawiała tam rondo. Ale rondo którego jeden
    wyjazd ma inne pierszeństwo wprowadzałby w błąd jeszcze bardziej.

    > Ale nic nie trzeba bliżej. Wystarczy farba.

    I oczywiście jeśli sobie ubzdurasz że jest na nią miejsce.