  • Data: 2016-08-01 20:53:02
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-08-01 20:27, Shrek wrote:
    > Abo to na tym jednym skrzyżowaniu pas kończyłby się 5 metrów za
    > skrzyżowaniem?

    Tu doprowadził by do tego samego: zjazd z ronda odbywał by się 5 metrów
    dalej i tez należalo by ustępować. Siekierka na kijek.

    > Pytam ciebie, bo ty tego głupiego rozwiązania bronisz.

    Widzę ze masz 5-minutowa pamięć. Przed chwilą mówiłem że jestem
    zwolennikiem likwidacji. Mam tylko *hipotezę* dlaczego tak zrobiono w
    tym miejscu. Umiejętnośc dyskusji polega rowniez na tym zeby
    przedstawiać argumenty za tezą z która się nie zgadzasz. ja się nie
    zgadzam na to rondo w tym miejscu ale potrafie sobie wyobrazić dlaczego
    tam jest i dlaczego tekie dziwne. To i tak postęp bo w wielu miejscach
    nie potrafie sobie nawet wyobrazić jednego argumentu za jakimś debilnym
    znakiem.