  • Data: 2014-09-05 16:37:55
    Temat: Re: ktoś ma ? (generator funkcyjny ATTEN)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,
    >Tak :)

    >Sam robiłem mostki Wiena z żarówką, przeklinając niedostępność w
    >Polsce żaróweczek na prąd mniejszy niż 50mA.

    A lampa od Szarotki, czy jak sie tam ten odbiornik nazywal ile
    wymagala ?
    I od razu za element aktywny mogla robic :-)
    Chociaz ... czy by to nie zmienilo wspolczynnika na dodatni ?

    No i przeciez byly zaroweczki telekomunikacyjne, najmniejsze chyba
    owszem 50mA, ale przeciez nie musialy byc do bialosci rozgrzane :-)

    A najmniejsze zaroweczki to chyba w zegarkach do podswietlenia LCD,
    ale przemysl krajowy tego nie robil. Ale termistory rozne robil :-)

    J.