  • Data: 2017-10-11 15:43:49
    Temat: Re: ktoś może wie... (protakół irca)
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    fir <p...@g...com> wrote:

    > na tej grupie mozna ogolnie sie poczuc jak w przedszkolu pełnym głabów

    Ja widzę tylko dwóch niereformowalnych i jednego reformowalnego.

    > - powiedzmy sobie jasno, przynajmniej kilku tu obecnych grupowych
    > paasożytów (tak na moje oko 50% grupy) to nieststy obrazy totalnej
    > glupoty - daltego jest tu taki syf

    I nie przyszło Ci do głowy, że jeśli połowa ludzi tutaj to dla ciebie
    debile, to może jednak nie z nimi jest problem?

    > co do pytanie to dzis znalazlem troche czasu i znalazlem odpowiedz

    Nic nie znalazłeś. "Welcome to ..." nie należy do protokołu i może to być
    dowolny tekst. Do protokołu należą numeric-i. Jakbyś zajrzał do RFC, to
    byś się o tym od razu dowiedział i nie marnowałbyś czasu grupowiczów na
    swój analfabetyzm i lenistwo.

    > nieststy problem czasu wystepuje w programowaniu, wiadomo jak jest)

    Tylko jeśli masz nieprzekraczalny deadline, co tu na 99% nie zachodzi.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]