  • Data: 2012-11-15 22:20:01
    Temat: Re: kty81-250
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale jak wykonać pomiar fizycznie? pisałem, że po zanurzeniu końcówek
    > układu w wodzie rezystancja sie zmienia... no i jeszcze ten bulgoczący
    > wrzątek - aż się chce mierzyć...

    A pomyślałeś żeby czujnika razem z przewodami nie wkładać wprost do
    wody, będącej dobrym przewodnikiem prądu? Włóż czujnik w rurkę szklaną
    czy z tworzywa. Moze być też metalowa pod warunkiem ze zaizolujesz
    przewody żeby nie dotykały przewodzącej ścianki rurki. Jeśli chcesz mieć
    dobry kontakt cieplny możesz do rurki wlać trochę oleju ale moim zdaniem
    jest to zbędne.

    --
    pozdrawiam
    MD