  • 1. Data: 2012-11-14 19:55:56
    Temat: kty81-250
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ma Ktoś może zdjętą charakterystykę czujnika temperatury kty81-250? liczę,
    że nie będziecie robili ze mnie idioty, odsyłając do pdfa...

  • 2. Data: 2012-11-14 20:06:25
    Temat: Re: kty81-250
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Nov 2012 19:55:56 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):
    > ma Ktoś może zdjętą charakterystykę czujnika temperatury kty81-250? liczę,
    > że nie będziecie robili ze mnie idioty, odsyłając do pdfa...

    A co - w pdf nie ma ?

    J.

  • 3. Data: 2012-11-14 20:09:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > A co - w pdf nie ma ?

    nie zaglądałeś? jest, z błedem 50%...

  • 4. Data: 2012-11-14 20:10:29
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie wiem jak uzyskać stabline 100 stopni,
    bo 0 stopni to jakoś by może sie i dało, miałbym dwa punkty to by mi
    wystarczyło... w sumie.

  • 5. Data: 2012-11-14 20:11:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a druga sprawa to ten czujnik jakoś reaguje na wodę, jak się go zanurzy w
    wodzie z końcówkami to R sporo się zmienia...

  • 6. Data: 2012-11-14 20:46:40
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    > a druga sprawa to ten czujnik jakoś reaguje na wodę, jak się go zanurzy w
    > wodzie z końcówkami to R sporo się zmienia...

    To musi byc deszczowka!!! odstana w debowej beczce przy pelni
    ksiezyca, tylko taka sie nadaje do kalibracji.
    Ostatecznie moze byc z roztopionego balwana, tylko wtedy tego KTY
    trzeba posmarowac smalcem.

  • 7. Data: 2012-11-14 21:27:30
    Od: Mario <M...@...pl>

    > ma Ktoś może zdjętą charakterystykę czujnika temperatury kty81-250?
    > liczę, że nie będziecie robili ze mnie idioty, odsyłając do pdfa...

    W czym charakterystyka we warunkach domowych czy pracowni jest lepsza od
    charakterystyki podawanej przez producenta?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2012-11-14 21:43:35
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 14.11.2012 20:09, identyfikator: 20040501 pisze:

    > nie zaglądałeś? jest, z błedem 50%...

    Skoro podawana przez producenta nie wystarczy, to już musisz sobie zdjąć
    sam dla konkretnego EGZEMPLARZA, ewentualnie chociaż serii produkcyjnej,
    nieprawdaż?

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 9. Data: 2012-11-14 22:40:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello butek,

    Wednesday, November 14, 2012, 9:43:35 PM, you wrote:

    > Skoro podawana przez producenta nie wystarczy, to już musisz sobie zdjąć
    > sam dla konkretnego EGZEMPLARZA, ewentualnie chociaż serii produkcyjnej,
    > nieprawdaż?

    Ale on bezczelnie kłamie - podana w PDFie jest z tolerancją +/-5%

    Po raz kolejny szuka frajera, żeby potrollować. Zaraz zacznie pieprzyć
    głupoty...

    --
    Best regards,
    RoMan