    From: "Plumpi" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <k80q95$82s$1@node1.news.atman.pl> <k80qb3$84l$1@node1.news.atman.pl>
    <50a41ac8$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a50e31$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a53aa8$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a546b8$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a55dac$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a563bc$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a5676c$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a569bb$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a56be0$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a56d96$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <50a5700b$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: kty81-250
    Date: Fri, 16 Nov 2012 17:18:14 +0100

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc[kropka]pl> napisał w
    wiadomości news:50a5700b$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

    Kolego Pawle nazywam się Stefan Stefanowicz, a może wolisz Zenon Zenowicz
    lub Felek Felkiewicz?
    Jaką niby ja mam peność, że Ty podpisujesz się swoim imieniem i nazwiskiem?
    Jaką mam mieć pewność, że ktoś inny nie podszywa się pod Ciebie, albo sobie
    wymyślił takiego nicka?
    Żadnej.
    Jaką Ty masz pewność, że mój nick nie jest moim prawdziwym nazwiskiem?
    Także żadnej.
    Dlatego daj spokój z tego typu żalami godnymi kilku pieniaczy, którzy tu na
    grupie szukają każdego pretekstu i możliwości, aby naubliżać ludzim i ich
    zniesławić. Zbyt dużo jest tu nieodpowiedzialnych idiotów, co do których
    wolałbym, aby nie wycierali d.... moim nazwiskiem, zwłaszcza, że nie mam
    pewności czy oni podpisują się swoim prawdziwym.

    Wyrzucasz mi, że piszę niekulturalnie.
    Czy Twój tekst "Zamiast pisać przemądre teksty po prostu sprawdź." uważasz
    za kulturalny?
    Aby komuś wytykać takie czy inne zachowania, także i samemu trzeba być
    całkowicie w porządku.
    Napisałem Ci, że pracuję w laboratorium pomiarowym i bardzo dobrze znam te
    zagadnienia. Nie z teorii czy opowiadań innych, ale na codzień tym się
    zajmuję od przeszło 15 lat, a Ty nadal traktujesz mnie jak laika w tych
    sprawach i odsyłasz do czasopism i zawarytch w nich amatorskich artykułów :)