  • Data: 2018-08-17 02:00:44
    Temat: Re: kwas solny, zaopatrzenie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
    news:pl4m22$30u$1@node1.news.atman.pl...
    > Nikt by dopalaczy nie tknął, gdyby miał na półce legalną
    > i czystą amfę z Polfy.

    Czytałem kiedyś, lat temu kilka, przez net, jakiś artykuł o dziennikarskiej
    prowokacji (jak zwał, tak zwał), gdzie sobie zamówili z Holandii bodajże,
    paczke, zawierającą coś białego, mniejsza o to co, oraz strzykawkę/-i? i
    igłę/-y?
    Co mnie w tym wszystkim niemalże urzekło? Jakkolwiek narkotyk, to jest be, a
    naćpany możze uszkodzić niekoniecznie siebie (dziennikarzze nie ćpali, tylko
    zamówili i zrobili "anboksink", wszystko CZYŚCIUTKIE, STERYLNE, zero jakichś
    zasyfiałych HIV-ów... Śmiało można robić złoty strzał...
    (tak, wiem, co to jest, choć sam nie biorę)
    Państwo samo sobie tnie, puszczając koło nosa ogromne podatki, które mogą z
    tego spłynąć. Zresztą, od jednego z narkotyków jużz nieźle chapią. Chodzi o
    C2H5OH. Państwo woli dojebać babince, która sprzedaje 3 główki czosnku, bo
    jej do leków zabrakło. Państwo woli dojebać dziadkowi z działki, który chce
    sprzedać koszyk jabłek ze swojej jabłonki, aby np. kupić swej Babci herbatę,
    czy kawę, którą ona lubi, albo też jej dołożyć do leków. Urząd podatkowy, to
    z moich doświadczeń, ostatni urząd, który bezwzględnie należy "zdeBUCować".
    Ostatni to urząd, dla którego petent jest tylko przeszkodą i nie wytłumaczą
    nawet pobieżnie, co i jak, a każdy podatnik jest potencjalnym przestępcą.
    Nawet ZUS stał się w miarę ludzki. (no, powiedzmy)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.