  • Data: 2016-07-25 21:33:43
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-23 o 09:37, Lewis pisze:

    > Ja mam dokładnie tę:
    >
    > http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-usams-3-
    1a-kabel-micro-i5424650933.html

    > ładuje bez problemu.

    miałem taką, kupiłem ponad dwa lata temu na dx.com i używałem aż do
    weekendu tydzień temu - podczas jazdy samochodem, z podłączonym
    smartfonem robiącym za nawigację po kilkunastu minutach samoczynnie
    zmieniła tryb pracy z ładowania na dymienie, aż się jej obudowa
    nadtopiła. Telefon na (nie)szczęście przeżył.

    --
    Pozdr.
    Michał