    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [lame] algorytm
    Date: Wed, 02 Nov 2011 21:06:41 +0100

    W dniu 2011-11-02 19:12, A.L. pisze:

    > Fakt. Polskie strony webowe sa pod wzgledem reklam wyjatkowo
    > upierdliwe

    W polskich nie zauważyłem (a od dłuższego czasu nie śledzę,
    flashbloc + adblock plus). Poza jakimiś naprawdę kiepskimi
    miejscami (na portalach było zasłanianie okna, ale nie uciekający 'x')
    Za to ruskie były przepiekne. Bardziej to jednak zależy od miejsca.
    Tanim kosztem zrobione 10 lat temu forum i to samo z usa:/
    Na jakimś cnn nie wyskakiwało, a odpowiednika onetu nie znam.

    pzdr
    barrtekltg