  • 1. Data: 2011-11-02 16:47:45
    Temat: [lame] algorytm
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    Koledzy pomóżcie! potrzebuję algorytmu wyświetlania bannerków reklamowych...
    założenia są takie:
    dwa typy reklam, 1. reklamy wyświetlane w określonych godzinach dnia (cały
    czas jedna i ta sama reklama) 2. reklamy wyświetlane rotacyjnie - przy
    każdym wejściu na stronę wyświetla się inny bannerek...
    jak się do tego zabrać? każdy bannerek może być albo typu 1 albo typu 2...
    jak to wszystko orzenić? HELP!

  • 2. Data: 2011-11-02 16:50:42
    Temat: Re: [lame] algorytm
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    tak sobie myślę, żeby w bazie mieć jakiś rekord w którym byłby numerek
    ostatnio wyświetlanego bannerka, ale co się będzie działo przy
    wielodostępie? wszystko się pewnie wywali - jak sobie z tym poradzić?

  • 3. Data: 2011-11-02 17:10:57
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    i jeszcze jedno czy w bazie mysql można wykonać zapytanie typu: wszystkie
    dla których x>10 i x<20? jak?

  • 4. Data: 2011-11-02 17:19:02
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    dla utrudnienia dodam, że każdy banner ma daty pomiędzy którymi ma być
    wyświetlany...

  • 5. Data: 2011-11-02 17:21:04
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 2 Nov 2011 17:47:45 +0100, "identifikator: 20110701"
    <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    >każdym wejściu na stronę wyświetla się inny bannerek...
    >jak się do tego zabrać? każdy bannerek może być albo typu 1 albo typu 2...

    Nie podamy. Bannery reklamowe to szkodnictwo spoleczne i powinny byc
    tepione

    A.L.

  • 6. Data: 2011-11-02 17:28:07
    Od: Edek <e...@g...com>

    On 11/02/2011 06:19 PM, identifikator: 20110701 wrote:
    > dla utrudnienia dodam, że każdy banner ma daty pomiędzy którymi ma być
    > wyświetlany...

    Musisz w takim razie zrenderować daty po obu stronach bannera.

  • 7. Data: 2011-11-02 17:28:40
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    i jeszcze coś, czy w PHP istnieje jakaś komenda zmieniająca czas (datę i
    godzinę) na sekundy o tego 1970 roku? wiecie o co mi chodzi...

  • 8. Data: 2011-11-02 17:38:48
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jak zrobić w mysql x<N?

  • 9. Data: 2011-11-02 17:44:42
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-11-02 18:21, A.L. pisze:

    > Nie podamy. Bannery reklamowe to szkodnictwo spoleczne i powinny byc
    > tepione

    Zamiast tego zrobi wyskakującego flasha zasłaniającego pół strony.
    Ruchomego, z muzyczką i uciekającym [x].

    pzdr
    bartekltg

  • 10. Data: 2011-11-02 17:50:11
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>