  • Data: 2013-08-29 09:17:23
    Temat: Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-29 09:02, Chris pisze:
    > Nie uzasadnię. Po prostu na allegro zawsze jest większe ryzyko, że się
    > kupi bubel, co nie oznacza, że na allegro nie kupuję.
    >
    > ALE PODAJ ARGUMENT CZYM SIĘ RÓŻNI TEN SAM SPRZET W SKLEPIE
    > STACJONARNYM OD TEGO WYSŁANEGO KURIEREM I KUPIONYM PRZEZ INTERNET !!!
    > TAK CIĘŻKO ZROZUMIEĆ PYTANIE ??
    >
    > Dodam że oba sprzęty w 99.999999999999% pochodzą od tego samego źródła.

    Może być wadliwy, używany itd. po prostu ktoś może chcieć pozbyć się
    bubla, albo wręcz zapakowana cegła. Na Allegro może sprzedawać byle
    łajza bez faktycznego stałego zameldowania, a więc nienamierzalna,
    natomiast sklepy internetowe to już w znacznej większości podmioty
    gospodarcze.
    Przyznam szczerze że ja nie kupiłbym nic na Allegro powyżej 100zł. Nawet
    mimo tego że sprzedawca miałby wystawione super opinie.