  • Data: 2020-06-02 21:57:20
    Temat: Re: łapy opadają
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2020 o 21:42, Paweł Pawłowicz pisze:

    > A jeśli nie potrafisz znaleźć, to proszę:
    >
    > 1 36,5 University of Warsaw
    > 2 35,0 Gdańsk University of Technology
    > 3 34,0 Adam Mickiewicz University in Poznań
    > 4 34,0 AGH University of Science and Technology
    > 5 34,0 Jagiellonian University in Cracow
    > 6 34,0 Warsaw University of Technology
    > 7 33,5 Medical University of Gdańsk
    > 8 33,0 Silesian University of Technology
    > 9 32,5 Nicolaus Copernicus University in Toruń
    > 10 31,5 University of Wrocław
    > 11 30,5 Medical University of Bialystok
    > 12 27,5 Wrocław University of Environmental and Life Sciences :-)
> [...]

    A co powiesz na obiektywny ranking.

    Ranking Perspektyw 2019
    (http://ranking.perspektywy.pl/2019/ranking-uczelni-
    akademickich)

    1 Uniwersytet Warszawski
    2 Uniwersytet Jagielloński
    3 Politechnika Warszawska
    4 Akademia Górniczo-Hutnicza
    5 Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
    6 Politechnika Wrocławska :-)
    7 Politechnika Gdańska
    8= Uniwersytet Wrocławski
    8= Gdański Uniwersytet Medyczny
    8= Politechnika Łódzka
    11 Politechnika Śląska
    12 Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
    13= Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    13= Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
    15= Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    15= Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    15= Warszawski Uniwersytet Medyczny
    18= Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
    18= Pomorski Uniwersytet Medyczny
    20= Politechnika Poznańska
    20= Uniwersytet Łódzki
    22 Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu) :-(

    --
    Kaczin