  • Data: 2010-02-27 20:08:05
    Temat: Re: [lekki OT] Co (i kiedy) się stało z "Młodym Technikiem"?
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3enio5t17mstl02d0mkb26122a726u8n1m@4ax.com...

    > No o tym mowie. Coraz trudniej,

    Napisałem dwuznacznie. Miałem na myśli to, że ciężko było zestroić starą
    głowicę. Jak wymieniałe się jakiś element, przez przypadek zawadziło się o
    jakąś cewkę lub coś innego, to potem siedziało się godzinę, aby to ponownie
    zestroić.

    > Tylko ze scalaczkow jest wiecej typow niz kiedys tranzystorow.
    > I kupic odpowiedni, i zeby jeszcze tanio bylo ..

    To też prawda.

    Ale niektóre tranzystory miały dawniej kolosalny rozrzut. Czasem, żeby
    złożyć Darlingtona, to kupowało się z 10 sztuk.
    Nieraz nawet sparować równo końcówkę mocy stereo na GML to było osiągnięcie
    ;)

    Natomiast teraz odchyłki parametrów są raczej pomijalne.

    (...)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.