  • 111. Data: 2012-07-02 23:28:50
    Temat: Re: [link] Pirat na quadzie zabija i grozi...
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:jst1r6$h3o$1@mx1.internetia.pl...

    > Tylko że to jednak "trochę" inna sytuacja...

    Skad wiesz? Z relacji mediow? To akurat zadna informacja...

    --
    Axel

  • 112. Data: 2012-07-02 23:33:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Axel

> [...]
    > tylko bylo bardziej dramatycznie; ale jak np. jedziemy z corka rowerami
    > po jezdni, to ja jade za nia z tylu, pol metra w lewo od niej. Zeby w

    Bardzo to pomoże...

    --
    ignorance is bliss

  • 113. Data: 2012-07-02 23:43:12
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2012-07-02 17:11, to wrote:
    > begin Miroo

    > Widać.

    > Czyli to w zasadzie ona spowodowała wypadek.

    No to zalezy - jesli weszla tam (w kierunku osi) wczesniej i gosc w nia
    uderzyl to jego wina - kazdy i zawsze ma obowiazek zatrzymac sie w
    takiej sytuacji - i kropka (a po zawroceniu mial czas i mozliwosc bo jak
    ktos wspomnial predkosc byla zerowa i dopiero sie rozpedzal).

    Jesli jednak ona weszla tuz przed pedzacym juz pojazdem to podpada pod
    wtargniecie i niestety sama spowodowala wypadek.

    Nie bylo mnie tam ale bardziej prawdopodobny wydaje sie przypadek 1 -
    czyli wina kierujacego.

    --
    mk4

  • 114. Data: 2012-07-02 23:56:54
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-07-2012 23:28, Axel pisze:
    > Skad wiesz? Z relacji mediow? To akurat zadna informacja...

    Z tej samej relacji gdzie jest opisany wypadek:

    "Drugi biegły pisał, że zwłaszcza po zwróconej mu uwadze podczas
    pierwszego przejazdu Piotr S. powinien zachować ostrożność. A zwiększył
    prędkość. I gdy Agata Ch. ruszyła w jego stronę, nie mógł ''wykonać
    manewru obronnego'' (skręcić i ominąć jej). Wypadek był nieunikniony."

    No chyba, że mamy traktować ów relacje wybiórczo. Czyli to co pasuje do
    wizerunku mordercy jest OK, a to co opisuje głupie zachowanie kobiety
    już jest kaczką medialną.

    --
    Pozdr.

  • 115. Data: 2012-07-03 00:01:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

> [...]
    > prędkość. I gdy Agata Ch. ruszyła w jego stronę, nie mógł ''wykonać
    > manewru obronnego'' (skręcić i ominąć jej). Wypadek był nieunikniony."

    Ciekawe, że tego biegłego nie zainteresowało, dlaczego kobieta
    doprowadziła do sytuacji w której gość na quadzie nie mógł jej ominąć.

    --
    ignorance is bliss

  • 116. Data: 2012-07-03 00:04:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin mk4

> [...]
    > takiej sytuacji - i kropka (a po zawroceniu mial czas i mozliwosc bo jak
    > ktos wspomnial predkosc byla zerowa i dopiero sie rozpedzal).

    Można by polemizować, czy masz obowiązek zatrzymywać się na żądanie osoby
    nieuprawnionej. Jeśli widział, że kobieta widzi go i celowo próbuje
    zatrzymać, to może poczuł się zagrożony?

> [...]
    > wtargniecie i niestety sama spowodowala wypadek.
    >
    > Nie bylo mnie tam ale bardziej prawdopodobny wydaje sie przypadek 1 -

    Najbardziej prawdopodobny przypadek jest taki, że nie mając do tego
    uprawnień próbowała go nieudolnie zatrzymać i w efekcie bawili się w
    tchórza a pod koniec uciekli w tą samą stronę. I niestety w takim wypadku
    moim zdaniem główna wina leży po stronie kobiety.

    --
    ignorance is bliss

  • 117. Data: 2012-07-03 00:31:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek W.

    > To teraz powiedz dlaczego starasz sie umniejszaae wine idioty na quadzie
    > a uwypuklasz niezbyt m?dre zachowanie kobiety? Gdyby zachowanie idioty
    > to nie dosz?oby do wypadku. Zachowanie kobiety jest nastepstwem, nie
    > przyczyn?.

    Jest przyczyną wypadku, bo starała się celowo uniemożliwić mu jazdę. I
    nie wyszło.

    --
    ignorance is bliss

  • 118. Data: 2012-07-03 01:21:04
    Od: "Marek W." <l...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Marek W.

    > Jest przyczyną wypadku, bo starała się celowo uniemożliwić mu jazdę. I
    > nie wyszło.

    Acha. Ona kazała im zawrócić i pędzić w swoją stronę. No tak, wszystko
    jasne.

  • 119. Data: 2012-07-03 01:49:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek W.

    > Acha. Ona kaza?a im zawróciae i pedziae w swoj? strone. No tak, wszystko
    > jasne.

    Zawracanie nie jest zabronione, jazda tą drogą też nie jest zabroniona.
    Hałasowanie i kurzenie to najwyżej wykroczenie.

    Z artykułu wynika, że to ona próbowała ich zatrzymać, więc jej wina jest
    niestety największa.

    --
    ignorance is bliss

  • 120. Data: 2012-07-03 02:32:24
    Od: "Marek W." <l...@w...pl>

> [...]
    > Hałasowanie i kurzenie to najwyżej wykroczenie.
    >
    > Z artykułu wynika, że to ona próbowała ich zatrzymać, więc jej wina jest

    No tak, tak, przecież napisałem, że wszystko jasne. Jeszcze o czymś chcesz
    podyskutować?