  • 1. Data: 2013-11-27 18:00:53
    Temat: maly tel z win i klawiatura
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Witam!
    Mialem sobie do tej pory benq e72 ale sie mu wyswietlacz zgniotl i troche
    slabo dziala;)

    Co innego tego typu na rynku wtornym polecicie?
    Z windows mobile i klawiatura numeryczna.

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2013-11-27 18:11:11
    Temat: Re: maly tel z win i klawiatura
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Nov 2013 18:00:53 +0100, tck napisał(a):

    > Co innego tego typu na rynku wtornym polecicie?
    > Z windows mobile i klawiatura numeryczna.

    Myslisz, ze cos jeszcze zostalo zywego? Jednym z ostatnich porzadnych
    telefonow z klawiatura byl Kaiser (HTC TyTN) ale najmlodsze egzemplarze
    beda miec teraz z 6 lat. Albo i wiecej.

    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Wirus ci sie przykleił...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-11-27 19:08:03
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 27.11.2013 18:00, tck pisze:
> [...]
    > troche slabo dziala;)
    >
    > Co innego tego typu na rynku wtornym polecicie?
    > Z windows mobile i klawiatura numeryczna.

    numeryczną? Z cyferkami czy qwerty?
    Ja polecam i780, ale skąd weźmiesz żywego? Ja swojego nosiłem w etui,
    bardzo delikatnie uzywałem, a już mi się lekko zaczynają 2 kalwisze
    przecierać...

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-11-27 23:02:42
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52963503$0$2292$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > Ja polecam i780, ale skąd weźmiesz żywego? Ja swojego nosiłem w etui,
    > bardzo delikatnie uzywałem, a już mi się lekko zaczynają 2 kalwisze

    same cyferki 1-9 co by jedna reka latwo obslugiwac
    ma byc male
    ma to byc drugi, maly telefon, do dzwonienia tylko, procz niego mam htc hd2

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2013-11-28 02:19:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote:

    > same cyferki 1-9 co by jedna reka latwo obslugiwac
    > ma byc male
    > ma to byc drugi, maly telefon, do dzwonienia tylko, procz niego mam htc hd2

    Jako kustosz i chodzące muzeum powinieneś mieć zniżkę na przejazdy ;-)

  • 6. Data: 2013-11-28 14:05:47
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Jako kustosz i chodzące muzeum powinieneś mieć zniżkę na przejazdy ;-)

    znalazlem w szufladzie jeszcze jedna nowosc- hp ipaq voice messenger;)
    po wymianie gniazda usb dziala

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl