  • 1. Data: 2016-12-16 21:46:41
    Temat: maps google a rozpoznawanie mowy.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Włączam mapy googla.
    Klikam mikrofon aby podyktowac adres.

    Bardzo czesto po pierwszym przełączeniu sie kropki sygnalizujacej słuchanie
    przez telefon na biała nie nastepuje rozpoznanie mowy - musze kliknac
    jeszcze raz i podyktowac ponownie.

    W poprzednim telefonie nie było z ta aplikacją problemu - jak myslicie -
    gdzie szukac powodu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 2. Data: 2016-12-17 12:07:20
    Temat: Re: maps google a rozpoznawanie mowy.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-16 o 21:46, Budzik pisze:
> [...]
    > jeszcze raz i podyktowac ponownie.
    >
    > W poprzednim telefonie nie było z ta aplikacją problemu - jak myslicie -

    Zaktualizować i porządnie skonfigurować aplikacje Google.

  • 3. Data: 2016-12-17 15:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

    > Zaktualizować i porządnie skonfigurować aplikacje Google.

    Hmm, instalowałem ją dokładnie kilka dni temu - myslisz ze juz sie
    zdezaktualizowała?
    Wersja ktora mam to 6.8.23.21.arm64 - to jest wersja tego programu do
    rozpoznawania mowy.
    Rozumiem, ze to miałes na mysli a nie samego androida?

    Co do konfiguracji - nie widze za bardzo takiej opcji. Gdzie to moze byc
    ukryte?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 4. Data: 2016-12-17 15:53:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-17 o 15:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Rozumiem, ze to miałes na mysli a nie samego androida?
    >
    > Co do konfiguracji - nie widze za bardzo takiej opcji. Gdzie to moze byc

    W takim wypadku tylko konfiguracja. Programy->Ustawienia Google i tam
    przejrzyj wszystkie opcje z szczególnym uwzględnieniem "Wyszukiwarka i Now.