  • Data: 2010-01-21 08:28:21
    Temat: Re: matlab taki wydajny?
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Sty, 09:18, bartekltg <b...@g...com> wrote:

    > Dla bardzo malych K mozna by sie bawic w rozwijanie petli.
    > Dla wiekszych - nie ma znaczenia przy algorytmie n^3.

    Może to rzuci jakieś światło na całą dyskusję (slaj 16ty):
    http://www-users.mat.uni.torun.pl/~bala/wyklad_arch/
    wshop2000.pdf
    Złożoność ciągle jest N^3 ale działa szybciej niż pętelki.

    Blokowe mnożenie wykorzystuje ATLAS. Idea jest taka, żeby
    cache maskymalnie efektywnie wykorzystać.
    Ja kiedyś robiłem porównania ATLAS vs ręczny kod i ATLAS był
    dużo szybszy. Z tego co pamiętam to oprócz mnożenia rozwiązywałem
    układy równań.

    Pozdrawiam,
    Wit Jakuczun